צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

ייצוג תמ"א 38

תמ"א 38 והסכם שכזה מחייב אותנו בשירותיו של עורך דין המומחה לעניין או שמא יש להיעזר ביועץ נדל"ן? האם כדאי להתייעץ בשירותיו של מתווך או שמא תמ"א 38 והטיפול בו דורשים קצת יותר ידע ומומחיות?

אם גם אתם מחפשים תשובות לשאלות אלה הקשורים בצורה ישירה ל-ייצוג תמ"א 38, נראה כי הגעתם לעמוד הרשת הנכון. כיוון שמדובר בעניין נפוץ כל כך המאמר הבא נבנה במיוחד עבור עינו של הגולש הממוצע. נסינו לפשט את הדברים ולהביא לכם את עיקרי העניינים הקשורים ל-ייצוג תמ"א 38 מול רשויות החוק ומול הצד שמולכם.

לאחר שהממשלה החליטה ליישם את מסקנותיה של הוועדה להיגוי הממשלתית שכללה סקירה מיוחדת העוסקת בבעיית חיזוק המבנים בישראל. אז בשלהי 2005, ייצוג תמ"א 38 הפך למונח שכיח. למעשה, אם תקישו בגוגל ייצוג תמ"א 38 תתקלו בעשרות אם לא במאות של מאמרים המוקדשים לעניין.

ייצוג תמ"א 38 בא לידי מימוש משני צדדיו של המתרס. מהצד של הפרט המתגורר בבניין כמו גם מצידו של הקבלן שרוכש את הזכויות לגג ומסוגל לבנות עליו את אשר הוא מורשה לפי חוק. ייצוג תמ"א 38 בא לממש באופן נכון את זכויותיהם של שני הצדדים לחוזה כמו גם לדאוג ששני הצדדים לחוזה ימלאו בצורה הטובה ביותר את חובותיהם זה כלפי זה. מדובר כאמור במערכת חוזית המשויכת לנדל"ן ומתוקף כך ועל פי חוק המכר, עסקה שכזו חייבת להתבצע על ידי עורך דין.

עורכי דין המתמחים ב-ייצוג תמ"א 38 הם אלו שיוכלו לכוון אתכם לכיוון הנכון ולשמור על האינטרסים שלכם ושל שאר הצדדים לחוזה. ייצוג תמ"א 38 מחייב היעזרות בעורך דין המכיר את דיני החוזים כמו גם את דיני המקרקעין ונדל"ן. ייצוג תמ"א 38 מצריך ראייה משפטית נכונה כמו גם יחסי אנוש וכבוד הדדי לשני הצדדים לחוזה.

ייצוג תמ"א 38 כולל בתוכו ראיית עולם משפטית ועסקית גם יחד. מומחה לנדל"ן ולמקרקעין בשילוב עורך דין בעל וותק ארוך בתחום, יהפכו את אותו ייצוג תמ"א 38 לדרך הבטוחה ביותר שלכם להגיע לתוצאה הרצויה.

סיפורי הצלחה בתחום מקרקעין

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין