צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

עסקת קומבינציה

עסקת קומבינציה – למה הכוונה?

עסקת קומבינציה הינה עסקה מיוחדת בתחום הנדל"ן. בעסקה שכזו ישנם כללים ברורים המהווים את הבסיס של עסקת קומבינציה. הרעיון הבסיסי הוא שבעל הקרקע נושא ונותן עם קבלן המתחייב לבנות מבנה על הקרקע המדוברת ובעל הקרקע אינו משלם כסף על כך אלא מרוויח אחוז מסוים מהדירות או מהמבנה שהוקם כאשר הקבלן עצמו שומר לו את האחוז הנותר. מכאן שמדובר כאמור בעסקת מקרקעין לכל דבר ועניין.

עסקת קומבינציה היא אולי אחד הטרנדים החמים בשוק הישראלי. היא חופנת יתרונות רבים לשני הצדדים וכל בעל קרקע כזו או אחרת מבקש ליהנות מיתרונות אלו כאשר הוא משאיר את "כאב הראש" לקבלן שבונה את המתחם על הקרקע שלו. בעל קרקע המעוניין להיכנס לתוך הסכם קומבינציה אינו צריך עוד להוציא סכומים אדירים של כסף על היתרים שונים כמו גם אינו חייב בהוצאות הגדולות של הבנייה בפעול. עניין המיסוי נכנס גם הוא לתמונה בכל עסקת קומבינציה כזו או אחרת שכן, בעל הקרקע אינו חברת בנייה ואינו מכיר את הניואנסים הקטינים שבחוק.

מומחיות משרדנו:

משרד עו"ד רענן גל מתמחה בתחום דיני מקרקעין ולנו ניסיון רב בניהול מגוון עסקאות קומבינציה. נשמח לעמוד לרשותכם, לענות על כל שאלה, לייעץ ולספק ליווי מקצועי אשר יבטיח ניהול נכון של העסקה משלב עריכת ההסכמים בין הצדדים המעורבים ועד להשלמתה עם תום הבנייה. 

סיפורי הצלחה בתחום מקרקעין

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין