צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

תביעה אזרחית

ניהול מוצלח של תביעה אזרחית מחייב פעמים רבות הופעה בבתי משפט וליטיגציה, זאת כאשר הצדדים לא מצליחים להגיע לפשרה בטרם מגיע מועד הדיון הראשון בתיק. עו"ד המתמחה בטיפול בתביעות אזרחיות חשוב שידע לא רק להכין היטב את הטיעונים והראיות שעליהם נסמך התיק אלא גם לבצע היטב את הצגתם בפועל בפני השופט.

דיונים מקדמיים בתביעה אזרחית

מי שאינו מצוי בנהלי המשפט האזרחי בארץ עשוי להרגיש אבוד למדי במהלך שלבים שונים של תביעה אזרחית.

כך למשל בעת דיונים מקדימים בבית המשפט עשוי השופט להתייחס לסיכוייו של מי מהצדדים אולם אלה דברים שאינם מחייבים ומושמעים בטרם הוצגו ונבדקו הראיות בתיק ולכן אין מקום לחוש אכזבה אם בשלבים כאלה נשמע כאילו בית המשפט מזהיר מכך שהתביעה עשויה להיכשל. מצד שני אין טעם גם לשמוח בטרם עת אם נראה שדברי השופט בשלבים כאלה של תביעה אזרחית תומכים בצדקתנו.

יש לזכור תמיד שרק פסק הדין המתקבל בסופו של ההליך, אשר עשוי לכלול גם ערעורים, הוא המחייב. קבלת פסק דין כזה לטובתכם הוא מטרתו של עו"ד המיצג אתכם.

כדי לאפשר ללקוח להבין טוב יותר את מהלך התביעה, יקפיד עו"ד טוב לא רק לבצע את עבודתו נאמנה אלא גם להדריך את לקוחותיו ולספק להם מידע באשר לצפוי להתרחש, למטרות הביניים ומידת השגתן, פירושם של מושגים משפטיים כגון תצהירי עדות, מתי יוזמנו עדים, שעורי אגרות שיחולו, חוות דעת מקצועיות שיידרשו ועוד.

שיתוף פעולה בין עו"ד ולקוח

עו"ד המתמחה בניהול תביעה אזרחית ראוי שיבין את החשיבות שבשיתוף פעולה בינו לבין הלקוח. למעשה מדובר בצוות שבו לכל אחד תפקיד. משימתו של הלקוח היא לתאר בפני עורך הדין את כל מערך העובדות לאשורן ובאופן ענייני, כולל כאלה אשר הוא סבור שאינן משרתות את עמדתו. עורך הדין מצידו יצטרך להציג את הדברים תוך הסמכות על הדין הנוהג וסתירת טענות היריב.

ראוי שגם הלקוח וגם עורך הדין ידעו להתרכז בעיקר ולא להיגרר לוויכוחים טפלים שעניינם הוכחת אופיו הנפסד של היריב. בית המשפט אינו המקום להוקיע או לציין לשבח, יש להתמקד בעובדות ובסעד הנדרש בגינם ולהימנע מהשקעת אנרגיה לריק.

התמודדות עם אי הודאות

לעיתים, סבורים מי שמגישים תביעה אזרחית כי מצב העניינים ברור ודי יהיה להציגו בפני השופט כדי להבטיח קבלת פסק הדין המבוקש. חשוב להבין כי תוצאות תביעה אזרחית תלויות בגורמים רבים, כל מקרה שונה ואין פתרון מוחלט מתחייב. עם זאת עורך דין טוב יידע להעריך מתחם סביר של תוצאות ולתארו ללקוח כך שיידע למה אפשר לצפות.

משרד עו"ד רענן גל ושו"ת מתמחים בניהול תביעות אזרחיות, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, נשמח לייעץ ולסייע. במידת הצורך נוכל להעניק גם לכם ייצוג משפטי מסור ואיכותי, כזה המבטיח סיכוי מרבי להשגת התוצאה המבוקשת.

סיפורי הצלחה בתחום אזרחי מסחרי

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין