צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

תביעות אזרחיות

מהן תביעות אזרחיות?

האם מדובר במערכה מול המדינה או שמא מדובר במערכה של פלוני נגד פלוני? כיצד ניתן להתנהל ב-תביעות אזרחיות ומהו בעצם תפקידו של עורך הדין המייצג תביעות אזרחיות?

תביעות אזרחיות הן ביטוי שגור ונפוץ. אם תקישו בגוגל את צמד המילים תביעות אזרחיות תקבלו מאות אם לא יותר של תוצאות שונות הכוללות משרדים של עורכי דין ופורומים שונים של עצמת וטיפים. מכיוון שהרשת כאמור עמוסה באלו כאן נביא לכם את התמצית החשובה של הדברים – תביעות אזרחיות.

תביעות אזרחיות הן תביעות של פרט נגד פרט כאשר המדינה עצמה כלל אינה צד לסכסוך. כמובן שהדבר מתייחס גם למגזר העסקי – אם פרט מעוניין לתבוע עסק – עדיין מדובר ב – תביעות אזרחיות. הסעדים שישנם ב-תביעות אזרחיות כוללים לרוב סעדי פיצוי – כלומר כסף של ממש עבור נזק ולעיתים צווי עשה וצווי אלך תעשה, הבאים להוות את אותה אכיפה שישנה ב-תביעות אזרחיות.

תביעות אזרחיות כוללות כאמור נדבכים שלמים של עניינים, החל מענייני לשון הרע, דרך תביעות נזיקין ועד תביעות בגין הפרות חוזה. בכדי לבסס תיק נכון ולסלול דרך שתוביל לתוצאה הנכונה ביותר עבור האינטרסים האישיים של הצד המבקש כמו גם של הצד הנתבע, תביעות אזרחיות חייבות להיות מגובות בייעוץ, ייצוג וליווי משפטי אמין ובטוח. כאן נכנס לתמונה עורך דין מיומן שעיקר עניינו תביעות אזרחיות.

משרדי עורכי דין המתמחים בתביעות אלה יוצר בעצם מטריית הגנה מחד ומאידך בונים תיק תביעה תוך יצירת סיכוי לזכייה. מדובר כאמור בתהליך מורכב שחייב להיות מבוסס על סעיפי חוק רלוונטיים כמו גם על הלכות פסוקות – הווה אומר על גישתו של בית המשפט בכל עניין ועניין כמו תיקים קודמים שניתן להסתמך עליהם כאשר מציגים עובדות ונתונים.

הגשת תביעה אזרחית ע"י מומחה יכולה לחסוך לתובע זמן וכסף רב, ע"י ניצול ההזדמנויות העומדות לפתחו ושימוש מושכל בטכניקות משפטיות לאורך התובענה.

כדי ליצור מצב שכזה יש להיעזר בעורך דין מיומן שיודע ומכיר את רזי המשפט האזרחי. תביעות אזרחיות אינן דומות למשפט פלילי והגישה הרווחת כי השופט ישמע את הדברים ויפסוק "עבור הצדק" אינה נכונה. תביעות אזרחיות מחייבות טיפול של עורך דין ורק כזה יוכל לשמור על האינטרסים המוגנים שלכם.

טיפול וייצוג בתביעות לשון הרע, תביעות חשבון מוגבל ותביעות אזרחיות – משרד עו"ד רענן גל

למשרדנו מומחיות מיוחדת בייצוג תובעים ונתבעים בתביעות אזרחיות – על שלל נושאיהם.

על רצף הזמן אימצנו טכניקות משפטיות יעילות לטיפול משפטי מוצלח ומקצועי עבור לקוחותינו, עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר בתחום האזרחי.

סיפורי הצלחה בתחום אזרחי מסחרי

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין