צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

בתי משפט וליטיגציה

מובן שלא כל מקרה הדורש טיפול משפטי של עו"ד מחייב דיון בביהמ"ש, אולם פעמים רבות ברור מלכתחילה כי יידרשו דיונים כאלה ואף כי לא ניתן יהיה לסיים את הפרשה ללא קבלת פסק דין מחייב.

ישנם עורכי דין שבמסגרת עבודתם נדרשים רק לעיתים רחוקות להגיע לבית משפט ולשאת בו דברים. יוצא אפוא שלא כל עו"ד יוכל לספק שירות ייצוג בבית משפט וליטיגציה ברמה נאותה.

כדי להיות רגועים בידיעה שגם שירות כזה נוכל לקבל מעו"ד שאת שירותיו אנו מתכוונים לשכור חשוב לוודא שהוא בעל הניסיון והכישורים הדרושים. הכנת תיק לדיון בבית משפט הופעה בבתי משפט וליטיגציה דורשים הכנה מסודרת מראש. בין היתר צריך לערוך תחקור מתאים של הלקוח, להשיג כל חומר רלוונטי נדרש, ידע בהגשה והצגה של ראיות, הכנה והגשה של בקשות, כתבי תביעה, כתבי הגנה, ידע וניסיון בחקירת עדים ועוד.

חשוב לציין כי אין תיק אחד דומה למשנהו ולכן כל עו"ד המציע שירותי ייצוג בבתי משפט וליטיגציה חייב להיות בעל גמישות מחשבתית ויכולת לצפות כל התפתחות לרבות טיעונים אפשריים שיושמעו על ידי הצד שמנגד.

מי שאינו מצוי בתחום עשוי לחשוב כי, לפחות במקרים מסוימים, הדברים הם ברורים ונותר רק להציגם באופן נאות על מנת לקבל מן השופט החלטה או פסק דין מתבקש. בפועל אין זה המצב. לעו"ד העוסק בליטיגציה אסור להניח כי בתיק אותו הוא מנהל הכול חד, חלק וברור.

ההתרחשות בבית המשפט עשויה להיות בלתי צפויה והיא תלויה פעמים רבות בכישוריו של עורך הדין, בביצוע עבודת הכנה מקיפה לקראת הדיון, באופן הצגת הדברים בפני השופט ובהתמודדות מוצלחת מול טענות הצד שמנגד.

הליכים שונים המחייבים מיומנויות שונות סוגי ההליכים המתנהלים בבתי המשפט הם רבים ומגוונים. לא ניתן לומר כי עו"ד המוכיח כישורי הופעה בבתי משפט וליטיגציה במקרים מסוג אחד הוא בהכרח בעל הכישורים הדרושים לייצג לקוחות נאמנה גם בהליכים מסוג אחר. מבין שלל הנושאים הנידונים בבתי המשפט האזרחיים ניתן למנות תביעות כספיות בגין עילות כספיות וחוזיות, תביעות בגין הפרת חוזים, תביעה לפיצויים מוסכמים, פינוי דייר מנכס, תקיפת מכרזים, הרמת מסך, תביעות דיבה, תביעות שעניינם פגיעה בפרטיות, אכיפת הסכם, בקשות לקבלת צווי מניעה למיניהם (לרבות עיכוב יציאה מן הארץ), תביעות בסדר דין מקוצר או בסדר דין מהיר, גילוי מסמכים, התנגדות לביצוע שטר או למימוש משכנתא ועוד.

מסיבה זו חשוב לוודא כי לעו"ד שבשירותיו אנו שוקלים להיעזר ניסיון בניהול תיקים רלוונטיים במסגרתם נדרש גם להופיע בבית המשפט.

במשרד עו"ד רענן גל ושות' צברנו ניסיון רב בייצוג לקוחות בדיונים מסוגים רבים בתחומי המשפט האזרחי. כלקוחות שלנו תוכלו להיות בטוחים שגם מבחינת בתי משפט וליטיגציה תזכו לייצוג ברמה הגבוהה ביותר. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, נשמח לסייע, לייעץ, לספק מידע מהימן וכמובן, במידת הצורך, לייצג אתכם נאמנה גם בכל עניין הדורש הופעה בבתי משפט וליטיגציה.

סיפורי הצלחה בתחום אזרחי מסחרי

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין