צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

ידועים בציבור ואבהות

עורך דין לענייני ידועה בציבור

בישראל של ימינו, יש משמעות רבה לבחירה של בני זוג להימנע ממעמד חופה וקידושין – ולבחור בדרך חיים זוגית שהיא הרבה פחות מחייבת מאשר הדרך הרבנית האורתודוקסית. מסיבה זו בדיוק אנחנו רואים יותר ויותר גרושים וגרושות שלא רוצים להיכנס שוב למערכת יחסים – ובוחרים לפנות אל עורך דין לענייני ידועה בציבור על מנת להגדיר את עצמם כזוג רק בדרכים אלטרנטיביות, מודרניות וקשובות יותר לצרכים שלהם כזוג. לאחר ההגדרה הראשונית שלכם ידועים בציבור, אתם בעצם חיים כמו כל זוג נשוי שיש כיום בישראל, ואתם זכאים כמעט לאותו היחס גם מן הממסד. אבל בשביל שתוכלו להיות בטוחים בזכויות ובחובות של אחרים אתם רוצים להתייעץ בעורך דין לענייני ידועה בציבור שיכול לספק תמונה רחבה יותר ולסייע לכם למצות את כל הזכויות שלכם. למידע נוסף, צרו קשר עם עורך דין רענן גל.

עורך דין לענייני ידועה בציבור – מיצוי זכויות מלא

כאשר אתם פונים לעזרתו של עורך דין לענייני ידועה בציבור, אתם יכולים ללמוד ולהכיר את הזכויות שמגיעות לכם בתור ידועים בציבור, כמו למשל:

  • זכויות הורים – ידועים בציבור יכולים להביא ילדים ביולוגים ללא כל בעיה משפטית שהיא. אולם, אם מדובר באימוץ ילדים התהליך הוא קצת יותר מורכב ואכן דורש ליווי של עורך דין על מנת לאפשר את קיומו.
  • תהליך פרידה – במקרה המצער בו החלטתם להיפרד, אתם זכאים כמו כל זוג נשוי אחר לדיון בדלתיים סגורות בנושא שלכם. זאת, על מנת לשמור על פרטיות המשפחה ולאפשר לכם להגיע להחלטות המתאימות ביותר לכל בני המשפחה.
  • צוואות וירושות – בני ידועים בציבור יכולים להוריש זה לזו את כל רכושם כמו כל זוג רגיל.

מיצוי ההליך המשפטי עד תום

בכל נקודה שלא תהיו בחיים, אתם יכולים להחליט שאתם רוצים לשפר את מצבכם המשפטי ולהביא לשינוי משמעותי בהתייחסות הממסדית למערכת היחסים שלכם. בשביל שתוכלו לבצע את השינוי ולו הקטן ביותר, אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין בעל ניסיון בתחום דיני המשפחה אשר יכול במידה לא מבוטלת להבטיח לכם שינויים גדולים תוך פרק זמן קצר מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את עורך דין המתאים למשימה.

ידועה בציבור יורשת

כאשר חלק ניכר מן האוכלוסייה בוחר לפנות לנתיב של ידועים בציבור על פני נישואין ברבנות, יש צורך להתייחס לכל ההשפעות המשפטיות שקיימות במצב זה. במקרים רבים לקוחות מעוניינים לברר עוד בטרם עת מה יעלה בגורלם, למשל במקרה בו רוצים לקבוע ידועה בציבור יורשת של הנכסים אשר צברו בני הזוג יחד. בכדי לוודא את מצבכם המשפטי, מומלץ לפנות אל עורך דין רענן גל.

איך ניתן להבטיח מצב בו ידועה בציבור יורשת את הנכסים?

כאשר אתה רוצה להבטיח מצב בו האישה בה בחרת להיות ידועה בציבור יורשת את הנכסים המשותפים שלכם, אתה חייב לטפל בפן המשפטי מבעוד מועד. כיום החוק הישראלי מתייחס בצורה שוויונית לבני זוג אשר בוחרים להתחתן דרך הרבנות, כמו גם לבני זוג אשר חיים כידועים בציבור. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מצבם המשפטי של בני זוג החיים כידועים בציבור מבחינת ירושות יכול להשתנות במקרה אחד ספציפי מאוד. אם אתם רושמים צוואה ובה מגדירים זה את זו כיורשים החוקיים, אתם יכולים בתור התחלה לגבות את הדרישה הזו. אבל, אם בעת פטירתכם, לידועה בציבור יש מערכת יחסים ממוסדת נוספת עם אדם אחר היא עלולה למצוא את עצמה מנושלת מהירושה גם אם קיימת צוואה. חשוב להכיר את המגבלה החוקית על מנת לפעול בצורה רציונאלית.

שומרים על זכויותיה של האישה היקרה שלכם

אם אתם מבעוד מועד יודעים שאתם רוצים להוריש את כל הרכוש שלכם לידועה בציבור, חשוב להכין צוואה מסודרת בעזרת עורך דין מיומן ומקצועי. הצוואה בסופו של תהליך תוכל להיות אסמכתא לרצונות שלכם ותסייע לבת הזוג לקבל את הזכויות המגיעות לאחר שאתם הולכים לעולמכם. כמובן שלא ניתן לשכוח את כל דרישות החוק ולכן אתם חייבים לעבוד בצורה מדוקדקת ומיומנת. יצירת צוואה מפורטת ככל האפשר הופכת את הצוואה שלכם לאמינה מאוד, ומעלה את הסיכויים להביא אותה לכדי מימוש מלא של כל המעורבים בדבר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעורך דין שיעזור לכם להבטיח את מעמדה המשפטי של הידועה בציבור כיורשת.

ירושה של ידועה בציבור

אם יש אתגר אמיתי בחייהם של בני זוג אשר בוחרים לחיות חיים כידועים בציבור, הוא הצורך להוכיח שוב ושוב בכל פעם מחדש עמידה בתנאי החוק שונים, אשר במרבית המקרים לא נדרשים אצל זוגות נשואים אחרים. אחד מן האתגרים הללו בא לידי ביטוי במקרים של ירושה של ידועה בציבור. למרות שהחוק היבש מאפשר לידועים בציבור לחלוק ירושה זה עם זו, לעיתים ישנם מקרים אשר מקשים מאוד על בני הזוג לקבל בפועל את הירושה. כדי להתמודד עם המצב המורכב ולקבל את הירושה שמגיעה לכם, צרו קשר עם עורך דין רענן גל.

כיצד ניתן לממש ירושה של ידועה בציבור?

בבואכם להביא לכדי מימוש ירושה של ידועה בציבור אתם צריכים לפעול בכמה מישורים, כאשר היא עדיין בחיים:

  1. חתימה על צוואה – שני בני הזוג חייבים לחתום על צוואות הדדיות אשר מאפשרות להם לקבל את הרכוש המשותף לידיהם לאחר מותו של אחד מבני הזוג. צוואות הדדיות אלו הן חלק חשוב מאוד בתהליך מפני שהן מכשירות את הקרקע לתהליך מימוש צוואה עתידי.
  2. עמידה בתנאי החוק – בן זוג אשר רוצה להוציא לפועל ירושה של ידועה בציבור חייב להיות אדם שלא ניסע בשנית והוא איננו מחזיק בהגדרה חוקית של ידוע בציבור לאישה אחרת פרט לזו המורישה לו את צוואתה.
  3. פנייה לתהליך מימוש צוואה – עם לכתה בטרם עת של בת הזוג, ניתן לפנות לבית המשפט או לרשם הירושות ולהתחיל בתהליך מימוש צוואה לפי בקשתה של המנוחה.
  4. הופעת הצוואה לפועל – לאחר שרשם הירושות התרשם כי אין עוד יורשים פוטנציאליים נוספים לצוואת המנוחה, ניתן להביא לכדי מימוש ירושה של ידועה בציבור ולהעביר את כל נכסיה לבן זוגה כפי שביקשה.

גם לידועים בציבור מגיע לממש את זכות הצוואה

אומנם תהליך מימוש ירושה של ידועה בציבור הוא מעט מורכב יותר מאשר תהליך מימוש ירושה אצל בני זוג נשואים. ועדיין מדובר על תהליך משפטי חשוב מאוד שמאפשר לכם, כבני זוג להבטיח את הרכוש המשותף שלכם, ולוודא כי הוא יישאר בתוך המשפחה. בכדי שתוכלו לשמור על צוואה מאוזנת שתתקבל בבית המשפט ותהייה ברת-מימוש, אתם חייבים לפנות לעזרתו של עורך דין מיומן בצוואות וירושות אשר יכול לכתוב את המסמך המתאים ביותר לרוח התקופה.

ידועה בציבור עורך דין

במדינת ישראל של השנים האחרונות ישנם לא מעט חילוקי דעות בין תושבים רבים בנוגע למהות של יחסי דת ומדינה. אחד מן המוקדים הלוהטים ביותר של דיון זה מתייחס לשאלה של ידועים בציבור. כיום ניתנת לבני זוג אופציה להגדיר את עצמם כידועים בציבור ועדיין לקבל את כל הזכויות המשפטיות והחוקיות שמתקיימות אצל בן הזוג שבחרו להתחתן דרך מוסד הרבנות. כאשר אתם רוצים להגדיר את בת הזוג שלכם בתור ידועה בציבור עורך דין הוא שירות חשוב מאוד שאתם חייבים לקבל עוד לפני ההגדרה הרשמית החוקית. עורך דין מלווה אתכם החל משלבי החתימה על המסמכים ועד להחלטות קריטיות כמו חתימה על הסכם צוואה בין בני זוג ידועים בציבור. למידע נוסף, צרו קשר עם עורך דין רענן גל.

מהי ההגדרה המשפטית של ידועה בציבור עורך דין?

על פי החוק בישראל כיום, ידועה בציבור אישה שחיה במערכת יחסים זוגית ומחייבת עם בן זוגה אך בוחרת שלא להתחתן דרך הרבנות או שאינה יכולה לעשות זאת מסיבות דתיות. אם בני הזוג החליטו שמסלול זה הוא המסלול המתאים לאורח חייהם הם חייבים לשנות חוקית את ההגדרה של ידועה בציבור ועורך דין הוא האדם אשר יכול לסייע להם לאורך תהליך זה. חשוב להבין, לידועה בציבור מגיעות בדיוק את אותן הזכויות כמו כל אישה נשואה אחרת והיא יכולה לקבל מענקים עם מדינת ישראל, להביא ילדים עם בן זוגה, לקנות נכסים ואפילו לכתוב צוואה חוקית ולרשת את בן זוגה. ההבדל היחיד בין ידועה בציבור לבין אישה נשואה הוא סוג ההתחייבות החוקית שהשתיים לקחו על עצמם.

בונים חיים משותפים בתפיסת עולם אזרחית

ככל ומדינת ישראל מאפשרת לאזרחיה לבחור במסלול של ידועים בציבור, חשוב שתעברו את כל תהליך ההגדרה החוקית בצורה מוסדרת ובליווי מיומן של איש חוק. רק כך אתם תוכלו למצוא את כל הזכויות ולו הפעוטות ביותר שמגיעות לכם על פי החוק, בכדי לשפר את מצבכם הכלכלי כזוג או להביא ילדים שלא יחשבו כממזרים בפני הרבנות. כל פעולה שתעשו ביחד עם עורך דין בסופו של יום תשתלם לכם, כי היא תאפשר לכם לחיות את החיים שאתם רואים לנכון כי אזרחים במדינה מבלי לוותר על הזכויות שמגיעות לכם.

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין